28 Temmuz 2012 Cumartesi

Unuttuğumu hatırlıyorum

Unuttuğumu hatırlıyorum... Evet unuttuğumu hatırlıyorum. Bazen öyle bir an geliyor ki aklıma sen düşüyorsun... Sana ne kadar çok haksızlık ettiğimi işte o anda anlayabiliyorum... İçimde sana karşı o kadar büyük sevgi ve özlem varken senı nasıl unutuyorum? işte cevap bulamadığım tek soru bu!!!

Gittin, uzun zaman oldu hayatımızdan çıkalı! Özlemin ve yokluğun içimizdeki en büyük eksiklik. Gülüşün ve merhametin hala gözlerimizin önünde...



Hayat, bazen önüne alıyor hepimizi her şeyi unutturuyor ve sadece kendi çıkarlarımız için koşturuyor götürebildiği yere kadar...Sonra bir an geliyor ki yorulduğumuzu anlıyoruz ve nefes alabilmek için o an olduğumuz yere çöküp başlıyoruz dinlenmeye...Derin derin aldığımız her nefes sonrası aklımıza sen geliyorsun...Neden koşuyorum ki bu hayatta boşuna diyorum. Bak koşuyorsun koşuyorsun ama sonuç...

Özledim seni...Hep seni en son bıraktığım yerde olarak anımsıyorum, ama yanılıyorum...işte o yanıldığım anda içime bir ateş düşüyor, gözlerim doluyo...çünkü artık orda yoksun...sonsuzsun...özleniyorsun...

Dualarım hep senin için, huzurlu mutlu ve rahat olman için. Ahirette cennet bahçesinde olman dileğiyle her zaman dualarımızdasın..

Güzelliğin, iyi niyetin ve o sıcaklığın her zaman bizlerin unutulmaz gerçekleri. Özledik abi seni...her zaman çok özlüyoruz...

Yerinde hep huzurla uyu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder