12 Mayıs 2014 Pazartesi

Dünya Hemşireler Günü

Bugün Dünya Hemşireler Günü. Bugün sağlık sektörünün yorulmaz savaşçıları olan hemşirelerin günü.

Sağlık sektörünün her kesiminde var olmakta beraber gecelerini gündüzlerine katıp vicdanlarıyla hizmet eden en nadir varlıklarımız hemşireler.

Tüm Dünya tarafından 12 Mayıs Hemşireler günü olarak kutlanmaktadır.



Bende öncelikle hayattaki tek varlığım olan biricik eşimin ve tüm hemşirelerimizin hemşireler gününü kutlamak istiyorum.

Şuan yine nöbetten çıktı ve o yorgunlukla eve gelebilmek için yoğun birçaba harcarken bende böylesi özel bir günde ona bir süpriz yapmak istedim.

Malum ben çalışıyorum o çalışıyor ve evde malesef yemeğimiz yok. O bunuda düşünerek koştur koştur eve gelirken bende tatlı bir süprizle ona yemek hazırlığına başladım bile :))

Eve geldiğinde masası hazır mumları yanmış, sofrası kurulmuş, müziği hafifce çalıyor olarak ona hoşgeldin demenin heyecanını yaşıyorum.

Süpriz menümü illaki merak ediyorsunuz hemen paylaşayım,

Tavada Antrikot :))

İlk defa yapıyor olmamında heyecanı ile inşallah süprizi gerçekten leziz bir tat ile noktalayabilirim :))

İlk denemem olan Tavada Antrikot tarifini ozgeninoltasi.com adresinden destek alarak yaptım :))

Sizlerde Tavada Antrikot yapmayı denemek istiyorsanız özgeninoltasından destek alabilirsiniz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder