5 Şubat 2012 Pazar

Gelmezsen Gelme

Gelmezsen gelme. Dün akşam güzel bir akşamdı. Felekten bir gece çalıp evde kendime güzel bir jest yaparak hoş bir sofra hazırladım.

Nargile keyfimi zaten anlatmaya gerek yok. Seviyorum nargile içmeyi :) Çektikce çekesim geliyor :)) Dumanlanmak, bazen mutlu ediyor işte beni :))



Tv açık ve yetenek sizsiniz izliyordum. Reklamlar gelince elimde kumanda o kanaldan o kanala zıplarken birde ne göreyim. FLAŞ TV yine yapmış yapacağını ve Dilber Ay konuk olarak gelmiş. Stüdyo görülmeye değerdi ama. Stüdyoya hapishane süsü verilmiş, seyirciler demir parmaklıklar arkasında proğrama alkışlarla tempo tutuyorlardı. Dilber Ay'ı orda görünce çocukluğumuzun flaş şarkılarından Gelmezsen Gelme aklım geldi ve hemen açtım Youtube'yi. Arama motoruna yazdışım kelime zaten belli! Dilber Ay Gelmezsen Gelme!

Güzel bir eğlence oldu ve  yıllar sonra tekrar gelmezsen gelme dinlemenin mutluluğunu yaşadım. Belki sizinde yüzünüzde küçükte olsa bir tebessüm oluşturabilir düşüncesiyle Dilber Ay'dan Gelmezsen Gelme yi sizlerle paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder