22 Nisan 2012 Pazar

333 Markam oldu

333 markam oldu. Uzun bir aradan sonra blogumla buluşmanın mutluluğunu yaşıyorum. Bir ara gözümü para hırsı bürdü ve satış üzerine yazılar yazmama rağmen bloğum benim herşeyim...

Yeni bir iş, yeni bir hayat. Evet işte bu tanım artık benim için. 5 senelik HSBC sürüvenim artık noktalanmış bulunuyor. Yeni bir aileye yeni bir kuruma adım atmanın mutluluğunu yaşıyorum. Bundan sonraki hayatım Yapı Kredi Bankası A.Ş. de geçmeye devam edecek:))



2 Haftada banka eğitim amaçlı Bayramoğlu eğitim merkezine gönderdi. İki hafta boyunca güzel bir eğitim aldıktan sonra setifikamıda alarak döndüm istanbul semalarına :))

Güzel bir iki hafta geçirdiğimi söylemek istiyorum önceikle. Yeni dostluklar,güzel arkadaşlıklar edinmenin sevinci içindeyim.

333 markam oldu dedim. 333 nedir diye soracaksınız. 333 benim eğitim yerinde kaldığım oda numaram. Diyeceksiniz ki herkesin kaldığı odanın numarası var. Evet bende size katılıyorum her kapının bir numarası var ama benimki 333 arkadaşım :)

İki hafta boyunca yer gök 333 olarak inledi. Cafe ye indim tanımadığım kişilerde 333 sizmisiniz diye geldi karşıma :) bir otelde bir insanın oda telefonu günde kaç kere çalar. 3-5 değilmi hadi 10 olsun! bilemediniz benim 333 nolu odamın telefonu 15 dakikada 20 kere çalıyordu :))

Hocalardan personele kadar herkes 333 numaralı odayı tanıyıp öğrenmişlerdi artık :)) Eee birde fal bakınca zaten deymeyin milletin keyfine:))

Aldım elime kahve fincanlarını başladım karşımdaki umutlu, umutsuz insanların içlerini okumaya!! Eee ben falcı değilim ama insa sarrafıyım be kardeşim. Söylediklerim karşısında karşmdaki insanlarda şaşkınlıklarını gizleyemeselerde ben okudum onları :))

Yeter bu kadar ukalalık. Siz 333 öğrendiniz ya yeter bana :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder