3 Eylül 2011 Cumartesi

03 Eylül Cumartesi

03 Eylül Cumartesi. Bugün Eylül ayının ilk haftası. Artık yaz aylarının bitmeye yakın olduğunu artık sezebiliyoruz.

Sıkıcı sıcaklar her ne kadar bunaltsada yarın kış geldiğinde yine sıcak günleri bekliyeceğiz :))

Bu arada ben uzun zamandır yazmadığımın farkına vardım yaaa:) 03 eylül benim tekrar yazmaya başladığım günün başlangıç noktası oldu birden bire. Matematiksel bakacak olursak APSİS oluverdi 03 Eylül :)



Özlendiğimin farkındayım. Okurlarım her gün girip çıktıkları için hep suratları asık ayrıldılar yazılarıma ulaşamayınca:)) Tamam artık sizleri bensiz asla bırakmayacağım :))

Aslında bugün biraz yorgunumda. Herkes bayramdan önce temizlik yaptı bense bunu bayram sonrasına bıraktım. Evimin halılarını yıkamaya verdim. Halıları kaldırmışkende altlarını süpürmeden, silmeden tabiki olmazdı. Allah versin eski ümraniye çöplüğü gibi olmuş:))

Neyseki içinde zehirlenmeden arındım tüm pisliklerden:))

Tamam ilk yazımla çok ütülemeyeceğim kafanızı ve hergün bloglamaya devam edeceğim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder