3 Eylül 2011 Cumartesi

Üşümeyi özledim

Üşümeyi özledim. Üşümek insanların hiç sevmediği bir ürpertidir. Kış geldiği zamanlarda sırf üşümemek için hep kat kat giyiniriz ama yinede üşürüz...

Hayatta her zaman olduğum pozitiflikle birde üşümeye pozitif yönünden kendimce bakarak yorumlamak istiyorum.



Üşümeyi özledim. Aslını söylemek gerekirse ben üşümeyi herşeyden çok seviyorum. Çünkü üşüdüğümde beni ısıtacak biri var her zaman yanımda.  Daha üşüdüğümü hissetmeden kollarının arasında ısındığımı hissetmek üşümeyi daha çok sevdiriyor bana.

Bakışlarındakı sıcaklık içimi yaksada dollarının arasında bedenimin ısındığını hissediyorum. Herkez üşümekten kaçarken ben sırf seninle ısınabilmek umudu ile üşümek istiyorum. Seni istiyorum çünkü sıcaksın. Beni üşütecek soğuklara adeta kalkan olup beni ısıtışın yüreğimi bir kez daha sana hapsediyor.

 Ben üşümeyi sırf seninle ısınmak için çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder