18 Eylül 2011 Pazar

Kıyıköy Kano Safari

Biraz Mola. Yine bloğuma yazmıyordum. Yoğun geçen günlerden sonra tekrar buradayım :)

Haftasonlarım tatil olmasına rağmen bazen çok yoğun olabiliyorum, bu yüzdende yazmaktan geri kalıyorum açıkcası.

Geçen hafta Pazar günü güzel bir geziye gittim. Bu güzelliklerden bahsetmek istiyorum kısa ve öz bir biçimde.



Şehir Fırsatlarından yakalamış olduğumuz Kano turu etkinliğine katıldık. Öncelikle gidilen yer ve sonrasında turu düzenleyenler hakkında bilgiler vermek istiyorum.

Gittiğimiz yer KIYI KÖY. İstanbul'a sadece 3 saat uzaklıkta olan bu yer Papuç ve Kazan derelerinin arasında şirin bir yer. Burada dağ yürüyüşü yapabilir, denize girebilir, kano turları yapabilirsiniz. Bu saydıklarımla sınırlıda değil tabiki! Av severler için av imkanlarıda var.

Ben Dağ yürüyüşü deniz ve kano için oradaydım. Kıyıköy'de Bizans dönemlerine ait birçok kalıntıda mevcut.
Doğa güzelliği yanında tarihi güzellikleride oldukça göz alıcı. Aya  Nikola Manastırı bunlardan sadece birtanesi.

Günü birlik tur için ailenizle, arkadaşınızla ve hatta tek başınıza gidebileceğiniz harika bir doğa...

Ben buraya http://www.patikatour.com/ ile gittim. Öncelikle sizelere bu turdan çok memnun kaldığımı söylemek isterim.
Bize Kano turu denilmesine rağmen güzel bir dağ yürüyüşü ve deniz imkanlarınıda sağladılar. Örneğin turda kalıp hiçbirşey yok. Bu böyle olacak şöyle olacak denilmiyor. Siz ne isterseniz herşey ona göre şekillendiriliyor.

Sıcaklık, samimiyet sanki yıllardır tanışıyormuşsınız gibi. Burdan kendilerine birkez daha teşekkür ederim ki harika bir gün yaşattılar bizlere.

Kıyıköyde kamp yapabilir, Kartaltepede harika bir gün batımı izleybilirsiniz. Her
istanbul'lunun gidip görebileceği eşsiz bir doğa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder