26 Temmuz 2011 Salı

Benim gölgem sensin

Benim gölgem sensin. İnsan mutluluğunu nasıl yaşayabileceğini bilmeli bence.
Etrafıma baktığımda genelde mutsuz insanları görüyorum.

Bazen Türkiye şartları bazen yürek buruklukları mutsuz ediyor insanları. İşte ben bu insanlardan olan farkımı anlatmak istiyorum sana...
Ne mutluyum biliyormusun? Bunu bilsende aslında benden duymak istiyorsun. Çünkü her yürek sevdiğinden duymak ister bütün güzellikleri. Yüreğimi tanıyorsun sen, seni sevdiğini biliyorsun...Buda yetmiyor ama sana duymak istiyorsun...

Mutsuzluğum olamaz hayatta mutluyum çünkü sen varsın. Yanlızlığımda gözlerimi kapatıyorum ve bırakıyorım kendimi hayatın dalgalarına. Gözlerimi o an hiç açmak istemiyorum. Bazen büyük dalgalar bazen küçük galgalar savuruyor beni sana... İşte o sana kavuştuğum an hissediyorum yüreğimdeki sıcaklığı. Dalgalanıyorum, akıyorum geldiğim tek nokta yine sen...

Uçuyorum varlığınla, bazen bulut oluyorum bazen deniz...Bazen yağmur, bazen tekne yüzüyor yüreğimin derinliklerinde...Sana akıyor tüm bedeni,sürükleniyor...

İşte o an açıyorum gözlerimi, bedenim titrek ve ıslak...Nefesini hissediyorum dudaklarımda,o sıcaklığın alıyor beni benden sana...

Beni ben yapan sen olduğun için benim gölgem sensin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder