31 Temmuz 2011 Pazar

Sevgili okurum

Sevgili okurum. Öncelikle içsel muabedime hoşgeldin diyerek ruhunu okşamak istiyorum. Sonrasında okuyacakların canını acıtacağından şimdilik güzel sözlerle karşılamayı istedim :))

Bloğumu ne kadar sıklıklarla ziyaret ettiğini açıkcası bilmiyorum. Bazen her gün, bazen günde 3 - 5 defa bazen haftada bir...

Bu ziyaretlerinden dolayıda gerçekten sana çok teşekkür ederim ama bir mabete girildiğinde insan bir selam verir demi... Daha dur bu başlangıçtııı:)


Tamam güzel ve hoş, bir şekilde yolun düştü, ayağın kaydı ve geldin siteme. Yahu bir dünya yazı okuyorsun, bir dünya şey yazıyorum sen okuyasın die ama sende maşallah kuru kuru okuyup gidiyorsun.Beleş laf bulduğun zaman pis pis gülmeyi biliyorsun orda, güzel söz duyduğunda vavvvv helal be demeyide biliyorsun sen. Daha sıralarım istersen...Ulan bu çocuk bi elamet nerden aklına geliyorda yazıyor bunları dediğinde herhalde olmuştur?

İşte gördüğün gibi boru değil yürek sesi bu yürek, sende zahmet etde bu yüreğin sesine, o pis pis güldüğün yazılara birkaç yorum ekleme zahmetinde bulun artık diyorum.

Belki bir tebik, belki bir fikir, belki bir eksik yön, belki bir yorum ekleyebilirsin. Merak etme ücret almıyorum yorumlara...

Eee artık bu yazıyıda okuduktan sonra gelip boş boş okuyup çıkmazsın galiba. En azından vijdanın el vermez:))

Hadi sıkıysa sessizce çık artık:))

4 yorum:

  1. yanlızlığın31 Temmuz 2011 12:18

    ewet ya yazmadan da çıkılmaz artık o kadarda rezil oldukk iyiki okuduk yazılarını yanii pişman ettirdin:) tmm güzel yazıyosunn illa söylemekmi lazımm asıl şimdiden sonra dikkat et yazdıklarına bak nasıl didiklenip eleştiriliyoo ama hakkınıda veririz:)

    YanıtlaSil
  2. :)) ama haksızmıyım, ye iç bak oku ve sessizce gitt:) eleştirilerinizide yapın övgülerinizide:)) yazılarım her türlü yoruma açıktır:))

    YanıtlaSil
  3. vijdansızımm benn

    YanıtlaSil
  4. yorumla vicdanını yansıtmışsın:)

    YanıtlaSil