26 Temmuz 2011 Salı

Senin resmini çizmek istiyorum

Senin resmini çizmek istiyorum. Hayatımda resim çizmeyi hep sevmişimdir ama pek de fazla resim çizmemişimdir açıkcası.

Kafamda hep kurmuşumdur yeşillikler arasında herkesten uzak bir ev ve  bahçesi... Hayvanlarım ve ben...Temiz doğa ve yüreğim...

İşte o temiz doğada, yapayanlız ormanda o koca kayalıkların ardında görünen denizin tam ortasına senin resmini çizmek istiyorum...


Bakıldığında sadece mutluluk ve özlemi anlatan sadece seni çizmek istiyorum. Gökten bakıldığında mutluluğu karşıdan bakıldığında özlemi anlatsın istiyorum. O denizi dolduran sularınsa gözlerimden sızan gözyaşlarım olsun istiyorum.

İnsan bazen çizemez ama ister. Çizememek değil isteyerek çizilmişçsesine yaşamaktır baktığımda seni...

O deniz orda olduğun sürece üstündeki resmin hiç silinmeyecek...

Kalbim öylesine heycanlı ve mutlu ki yüreğimden aşk yazmak, sevgiyi hissettirmek geliyor. Varlığın bana sevgiyi veriyor aşkı yaşatıyor...Benimle ol benimle kal...

2 yorum:

  1. Bi anda kendimi orada hissettim sakin huzurlu.. Hafiften esen ılık bir rüzgar tenimi okşarcasına herşeyden uzak bir kaç dakika bile ömre bedel..
    Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. İnsan yüreğinin sesini dinlediği her zaman o huzurlu rüzgarlar ile serinlemeyi başarabiliyor. Gözlerini kapat ve dinle kendini...

    YanıtlaSil