7 Ağustos 2011 Pazar

Aşk beklenmez yaşanır

Aşk beklenmez yaşanır. Hayatımızda hep aşık olmayı isteriz. Aşk ne demek bilmezken aşkı tatmış bile oluruz bazen. Hani unutulmayan aşlar vardır ya çocukluk aşkları işte ilk aşk budur dünyada...

Yüreğimiz her zaman sevmek ve sevilmek ister. Sevgi olmadığında hep bir boşluk yaşar insan hayatı boyunca. İnsan sevgi ile tanışıp aşk ile karşılaştığında anlar yüreğinin derinliğini. Bazen bir bakış bazen bir kıpırtı yaşatır insana bunları.


Yüreğim o temiz bakışınla titredi. Bedenim o tatlı gülüşünle aldı seni içine. Her zaman bekler ya insanlar aşk gelsin de yaşayayım diye işte ben yaşıyorum seni...Ben seni beklemedim ben sana geldim.
Senin olduğun yerde ben nasıl bekleyebilirim ki? Sana o dolu aşkla koşmak varken ben ne amaçla bekleyebilirim ki?

Aşk yaşayamıyorum diye ağlayanlara gülüyorum. Aşk ısmarlama siparişlere benzemez. Sen o anı ya yaşarsın ya yaşayamazsın. Gelecek diye beklediğin her aşk çoktan senden gitmiştir bile.Gözlerinle sağa sola bakınma, yüreğini aç! Aşkı gözlerin değil yüreğin yaşayacaktır!!

Yüreğim sadece seni yaşıyor, gözlerimse mutluluğunu hayranlıkla izliyor...

4 yorum:

  1. yanlızlığın7 Ağustos 2011 12:49

    ne güzel duygular bunları hissediyorsann sen asıksınn:)

    YanıtlaSil
  2. Aşık olmayan hissedemez..

    YanıtlaSil
  3. yanlızlığın8 Ağustos 2011 08:27

    o zaman ne mutlu sana

    YanıtlaSil
  4. ne mutlu aşık olabilenlere...

    YanıtlaSil