8 Ağustos 2011 Pazartesi

Yorgun ve mutsuz

Yorgun ve mutsuz. Bir yeni haftaya daha giriş yaptım ama gelin birde bana sorun :((  Hep insanlarda Pazartesi sendromu vardır ya bu bende hiç olmazdı ama artık var...

Güne gözlerimi her zamanki gibi heycanla açtım. Herşey yolunda başladım mesaiye. Her zaman ki gibi mutlu, umutlu ve özlem dolu...



İnsan hep bekler. Her zaman mutlu olmak ister. Mutluluğuna hiç gölge gelmesin ister ki ben öyleyim. Mutluluğumla mutlu olmayı seviyorum. Mutluluğuma azıcık bir gölge yaklaşsa hemen gitsin istiyorum. tedirginleşiyorum ve huzursuz oluyorum...

Varlığına o kadar çok alışmışım ki yokluğun zaten acı...Mutlu olabilmek için mutluluk gerekli. sen yokken mutluluk sadece özlemlerde saklı...

Gel.. Hadi ne olur gel. Her günki bu özlem bitsin artık. Gel...

Yorgun ve mutsuz, yokluğunla kapıyorum gözlerimi o mutlu hayallerle birlikte...

2 yorum: