1 Ağustos 2011 Pazartesi

Galatasaray Tarihindeki Yerim

Galatasaray Tarihindeki Yerim. Şüphesiz ki hayatımdaki en büyük aşklardan birtanesidir GALATASARAY aşkı. Buna kimse itirazda edemez inkarda!

Çocukluğumdan beri seviyorum Galatasaray'ı.Uzaklardaydı benim için çocukluğumda. Hayal bile edemiyordum onunla yan yana gelebilmeyi... Bir gün dedilerki senin yolun İstanbula gidiyor. Selametle...


Olur dedim neden itiraz edeyim ki. Uçsuz bucaksız bu güzel şehire kim hayır diyebilir ki? İşte başlayan İstanbul maceramda artık hayatımın en büyük aşkı Galatasaray'da vardı... Onunla 2008-2009 sezonunda Türkcell Süper lig de 23.08.2008 Cumartesi saat 19:00 Galatasaray - Denizlispor  ile karşı karşıya geldi ki işte ilk kez Galatasaray ile göz göze geldim. 4-1 lik bir skorla geçmiştik denizlisporu...Bu günden itibaren hep maçlara gitmeye başladım ki artık Ali Sami Yen'in son sezonunda Kombine almaya karar verdim ve aldım. Yani Galatasarayı Galatasaray yapan, Avrupanın en büyük kulüplerini dize getirip büyük bir coşkuyla yendiği Ali Sami Yen Stadının en son kombinesini almış oldum!

Çoşkulu bir veda ile Ali Sami Yeni kapattık. O veda gecesinde de ORDAYDIM! 

Büyük uğraşlar, eziyetler, tartışmalar sonrası Türk Telekom Arena yapıldı. Tüm bu tartışmalarıda an be an gazetelerden, haberlerden, spor proğramlarından takip ettim..Taa kii Türk Telekom Arena Açılış gününe dek...İşte O uzun uğraşlar sonucu yapılıp hizmete açılan Türk Telekom Arena'nın açılışındada ORDAYDIM!


Geleceğime ve yıllar sonrasını düşünüyorum ve geçmişime baktığımda gelecekteki nesillerime anlatacağım iki gerçek ve iki belgem var. Ali Sami Yen' e VEDA ve Türk Telekom Arena'ya Merhaba...

Artık Galatasaray tarihinde bir yerim olduğunu düşünüyorum. Neden mi?


ALİ SAMİ YEN'in Son Kombinesi, TÜRK TELEKOM ARENA'nın İlk Kombinesi Cebimde :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder