7 Ağustos 2011 Pazar

Bu yemek yenir

Bu yemek yenir. Valla bugün baktım iftara davet eden yok kıydım paraya :))

Evde teflon tavalar artık teflonluktan çıkmış çeliğe dönmüştü:)) Baktım caddede teflon tava ve tencere seti satılıyor ver dedım hacı dayı :)) Eee bugün ki yemeğin malzemeleri bu kadarda basit değil :)

Evde uzun zamandır davul fırın alalım diyorduk ama bir türlü nasip olmamıştı ama artık bugün nasip oldu :)) Hacı dayıma birtane de ondan ver dedim :))



Davul fırın alınırda akşam yemeğine tavuk yapmadan olur mu? :)) Olmaz valla. Cümle alem bana güler sonra. Gittim güzelce baget aldım, sosunu poşetinide derken tüm malzemeler tamam oldu. :)

Eve geldim bagetleri güzelce sosladım, içine soğanını patatesini doldurdum verdim o tazecik fırınıma:))

Bugün iftar soframız bi hayli kalabalık. Yanınada bir pirinç pilavı yapacağım. Cola zaten olmazsa olmazı sofranın :)) Çorbayıda hazırından bir yayla çorbası:)) Yanına bir salata :)) Dünden de el yapımı kadayif tatlım var :) Ellerimie sağlık. Bugün ki menüyü bende çok beğendim :))

Afiyet olsun bana:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder