14 Ağustos 2011 Pazar

Özlenmişim

Özlenmişim. Bir kaç gündür gelemiyordum. Gelip neler var diye bakanların hepsi elleri boş döndüler biliyorum. Hatta büyük bir merak ve heycanla bu adam ne zaman tekrar yazacak diye bekleyenlerinizde olmuştur elbet:)

Geldim geldim merak etmeyin. Aslında hepde buralardaydım ama ne bileyim biraz uzak kaldım sizlerde. Belkide özlenmek istedim :) özleyin ve bekleyin beni her zaman :))



Bir kaç gündür yoğun bir yemek tempom vardı aslında. Kendime güzel yemekler yaptım. Bu Ramazan oldukça bereketli ve hızlı geçiyor çok şükür...

Bu gün biraz baş ağrısı çektim ama en şiddetlisinden. Facebook'a başım çok ağrıyo yazdığımda en ilginç yorum iş arkadaşım Dilek'den geldi.'' Hayret!!!Ramazan ortalarına doğru sonunda enerjin düştü. '' Yok enerjim düşmedi ama sıkı bir baş ağrısı düştü tepeme:))

Neyseki onuda atlattım :)) Çok şükür sağlığım yerımde ve bomba gibi bir halde yine sizlerleyim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder