6 Ağustos 2011 Cumartesi

Ramazan bitiyor

Ramazan bitiyor. Ramazan gelmeden önce herkez şöyle böyle diyordu. Nasıl tutulacak nasıl edilecek diyorlardı ama bakıyorum da 1 hafta geçip gitti:)

Bu seneki Ramazan ayı bana pek bir hayırlı geldi valla:)

Öncelikle dağılan ev arkadaşlarımın yerine pırıl pırıl iki tane delikanlı eklendi ve yanlızlığım bitti:)) Çok şükür evde kazan kaynamaya başladı:)



İftara ayrı menü, sahura ayrı menü :)) Allah nazarlardan saklasın inşallah:))

Yüreğim ısındı. Mutluyum ve gülüyorum. Yüreğim pır pır. Seviyorum ben kendimi yaaa:) Valla ne bilim  millet sevgiden yakınırken ben kendimi sevmenın mutluluğunu yasıyorum :))

Bu mutlulukla ramazan su gibi akıp gidiyor. Allah tüm niyetlilere güzellikler ve kolaylıklar nasip eylesin inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder