1 Ağustos 2011 Pazartesi

Dinlenesi bir parça

Dinlenesi bir parça. Hozan Beşiri sanırım tanımayan yoktur. Tanımayanlarda artık tanısın demek istiyorum açıkcsı:))

Elfida parçasını sanırım bilmeyeniniz dinlemeyeniniz duymayanınız yoktur. Elfida deyince akla ilk gelecek olan tartışılmaz ki Haluk Levent'dir.

Ben Elfida'yı ilk Haluk Leventten dinlemiştim açıkcası. Hakkını yememek lazım güzel ve coşkulu seslendiriyor, yüreğine sağlık. Ama...



Hozan Beşir kendince bu coşkulu parçaya öylesine ahenk katmış ki dinledikce insanın dinleyesi geliyor. En azından benim öyle... Beni en çok alıp ordan oraya, güzelliklerden duygusallığa, hayallerden gerçek dünyaya en derin savuran ses ve parça.

Lafı uzatıp kafanızı şişirmeden ELFİDA parçasını bir Haluk LEVENT'den birde Hozan BEŞİR'den dinleyin bakalım. Dinledikten sonraki yorumlarıda sizlere bırakıyorum :))

HALUK LEVET ELFİDA



HOZAN BEŞİR ELFİDA



Sizce hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder